Daisypath Anniversary tickers

June 1, 2010

~Ulu Yam~

h0yeaaaaa !!!...skang kit0wg 0ndaway g ulu yam lak... :) aku sgt teruja....slame neh dgr 0wg bcrite jerk..n0w aku nk jejak kaki kt cne lak...*jakun yg melampau2..h0h0h0..*

sblm 2 benti kt bt.caves jp..g beli KFC...hehe..plan awal nk wt bbq...tp memandang kn masing2 rajin sgt nk jage api kn..s0 kit0wg decide x jdk wt bbq...juz bli kfc jerk..senang... :p

itu mr.khairul suda lame tunggu dkt ulu yam...b0king tmpt ciap2...wakakaka...uhh..die s0wg jerk laki..sbb bf yg laen2 x j0in..aku jerk yg bwk bf...huhu....

dlm k0l 11 kit0wg p0wn campai...cpt2 cwik p.g...then da jupe..masing2 letak jerk brg...x sempat2 nk g mandi...bunguk t0ll...gayat nk mamppp....sib baek la kwn kn...kena gk terima seada nyer...wakakaka..


++ dari kiri : qurra,lala,aza n aku.. ++

dak p.g sekejap jerk lpk ngn aku...then k0l 1 die blah...g jupe kwn die....aku p0wn ape g..bdendang syg la kn...yes2!!!!...



++ gigih kn jgk berendam...pdahal mgigil 2... :p ++


++ hnya kami b5..spat0t nyer b6.. ++

mndi punye mndi...k0l 3 masing2 da kecejukan...s0 kit0wg decide nk balik..memandang kn ari suda mendung kn...lg p0wn manyak g xtvt yg nk dilaku kn...yg dak darwiza still x muncul2 g..minah 2 mmg manyak alasan taw...huh!!!!...

s0..skang neh kit0wg nk menuju kew Shah Alam lak....nk g Plaza Alam Central...hehehehe...waittt yaa!!!!!.... :p





No comments:

Post a Comment