Daisypath Anniversary tickers

May 11, 2010

Picnic at PD






++ feeling2 cket ++ :)

eceli..bnde neh x di rancang p0wn...if plan sure x jdk nyer...hahaha...

kit0wg g ari ahad lps (9th May 2010)..

pagi 2 aku dpt call fr0m darwiza...


darwiza : hmster !!! j0m g PD..kite nk antr adk kite kt tek.pd...then kite g r mndi2...

aku : h0ii..last minute br nk ckp...x plan pape p0wn..

darwiza : ala..xpe de...redah jerk..

aku : y0lah2..nnt aku tnye dak2 laen...


s0 aku call la geng2 yg laen...sume 0n..s0 aku p0wn 0n..*even aku cdey c0z P.G xpt nk f0l0 aku..s0b3x....

dar ckp die grk dr tmpt keje...lbey kurg k0l 3...

diana lak dr sg.bul0h..naek tren cmpi seremban..then aku pick up die..

lala lak dr jhr..n aza dr klang...

s0 masing2 bpk la ja0h kn..aku neh jerk r yg dkt..kt sban jerk..hahaha...

diana cmpi dlm k0l 2 ++...aku p0wn g r cpt2 amek die...then kit0wg trus grk g pd...tp yg laen2 stil 0tw g...

bile cmpi pd jerk..kit0wg lpk kt bt.4 lu...g jln2 kt exp0..dak diana neh smpt la gk bli selai bj..aku x bli pape p0wn..mbazir jerk..h0h0h0...


++ aku n dd yg keb0sanan mnuggu ++


then s0wg2 makhluk tuhan neh dtg...mule2 darwiza dtg lu...wif her new bf...gediz jerk minah neh..ckp dtg al0ne...skali makkk t'tipu...huh....

then lala lak muncul...dak aza jerk yg x muncul2 g...lps 2 kit0wg grk g Blue Lag0on...even aku d0k pd da lme...tp aku jrg g blue lag0n neh..hahahaha...


++ setiba nyer kami di blue lag0on..dr kiri : dar,aku,lala,dd ++


masing2 da x sbr nk mndi mande...waaaa...suda lame x mndi laut..syii00kkk w0o...

then lame cket...aza lak muncul...tyme 2 kit0wg p0wn da puas mndi...hahaha...spe sw0h dtg lmbt2....



++ sesuda puas b'mndi mande ++


++ p0sing lagi ++


++ dan lagi ++


lps puas mndi..kit0wg p0wn g la mkn2 kt S0ngkla..bley thn r mknan kt cne..

*xtaw r sbb mmg aku lpr 0r lauk 2 mmg sdp kn...

sume yg aku makan ade lah di taja by aza n dar...thx k0wg..bestttt gile...mmg heaven la aku kn..hahahha...


++ muke2 yg kelaparan yg amat sgttt ++


++ neh la lauk yg kami pesan ++


lps abez mam...aku trus rush g sban..c0z dd mau pulang ke ip0...tiket die k0l 10...abez mkn p0wn da k0l 9 lbey...hahaha...


then...kami p0wn bpisah...im g0nna misz u0ls...nnt kite jupe lagi k... :)





No comments:

Post a Comment