Daisypath Anniversary tickers

May 17, 2010

:: sHari bEsAma Mr.P.G ::

semalam aku kuar ngn incik p.g...h0h0h0..sgt best sekali...

eceli semalam kit0wg g kenduri kawen dulu...p.g nyer kwn clazz kawen..wt kt dewan MPS..skang sume 0wg nk wt kt dewan kn???..aku p0wn nnt kawen nk wt kt dewan r...hehehe...berangan lebeyyy...

p.g cmpi umh aku dlm k0l 12...(die neh pantual t0l..if jnji k0l 12..k0l 12 la die muncul kt umh aku)..cmpi2 kt umh aku jerk...die ckp tyr kete die pancit..aku tgk mmg langsung xde angin da...s0 die kate nk bt0l kn tyr lu..bersusah payah die bkk tyr 2..cian die 0uhh..bsungguh2...huhu..ingt nk tuka ngn spare tyr..skali spare tyr p0wn xde angin..wt penat jerk die psg..hehe..dgn die da b'mandi peluh nyer...last2 aku sw0h die g mndi..then g knduri kawen 2 pakai kete ayh aku jerk...setel mslh..hahahah...


++ phati kn peluh die mnitik2 kt lantai 2...bsungguh2 tuka tyr.. :) ++


then cmpi jerk kt dewan MPS..ngam2 kit0wg cmpi...pengantin p0wn baru berarak..*tp aku x amek pic ngn pengantin p0wn..c0z bkn kwn aku..wakakaka...sbb kn tenaga da abez sbb tuka tyr..kit0wg p0wn cpt2 terjah tuk mkn..s0 bad...lauk nyer mcm x cukup..dgn pinggan nyer xde...sudu lg r...mmg langsung xjupe..huuuu...*upzz...x baek mgutuk2..aku neh da r bl0m kawen..t jdk lg truk lak kn..mintak di ja0h kn..aminn..* :p


++ harus laa ade gmba kami b2 kn..hehe ++


then kit0wg p0wn blk umh...g bt0l kn tyr blk...huh..kali neh aku kne tlg..td aku xyh tlg sbb aku da ciap mekup sume..n0w n0 xcuse..kne tlg gk..bile aku tlg..0fc0z la ciap cpt kn...setelah bjaye g pum tyr spare part then trus psg kt kete...lps 2 p.g ckp g ciap2..nk g tgk wyg...h0yeaaa....best2.. :P

kit0wg g tgk cite Robin Hood...n0t bad r..best gk cite nyer...even awl2 2 aku blur cket..hahahah...


++ lps abez tgk wyg..mkn tyme..wawawa ++


++ sgt p0y0 x???..sje jerk nk tjuk cr0cs kit0wg same kaler..wawawa ++



s0 c0nclusi0n nyer adelah :

saya sgt epy smlm..bhgie nyer... :)



p/s : p.g final s0k pagi...h0pe die leh wt exam t...aminn...


No comments:

Post a Comment